Hello Guest

Sign In / Register
Ελλάδα
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Σπίτι > Νέα > Η Walmart αποκτά τηλεοπτική εκπομπή Vizio για 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια

Η Walmart αποκτά τηλεοπτική εκπομπή Vizio για 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια

Την περασμένη εβδομάδα, ο ηγέτης λιανικής πώλησης των ΗΠΑ Walmart επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να αποκτήσει τηλεοπτικό κατασκευαστή Vizio, μια κίνηση που θα βοηθήσει στην ενίσχυση της διαφημιστικής επιχείρησης της Walmart.
Όταν η Wal-Mart ανακοίνωσε τα εντυπωσιακά οικονομικά της αποτελέσματα, ανακοίνωσε επίσης ότι θα αποκτήσει Vizio για US $ 11,50 ανά μετοχή σε μετρητά, με συνολική αξία συναλλαγής περίπου 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.Η Walmart υπήρξε σημαντικός πωλητής τηλεοράσεων Vizio και η εξαγορά θα υπόκειται σε ρυθμιστικό έλεγχο.Μετά τη δημοσιοποίηση των ειδήσεων, η τιμή των μετοχών της Vizio έκλεισε στα 11,08 δολάρια την ίδια ημέρα, αύξηση άνω του 16%.
Η Vizio ιδρύθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2002 από τους Wang Wei, Laynie Newsome και Ken Lowe.Χρησιμοποίησε επιθετικές στρατηγικές τιμολόγησης για την προώθηση τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας και έγινε η νούμερο ένα μάρκα στην τηλεοπτική αγορά των ΗΠΑ πέντε χρόνια αργότερα.Το 2005, η τεχνολογία Ruixuan μετατράπηκε στην επένδυση στο Vizion.Το 2017, η LETV, η οποία αρχικά σχεδίαζε να αποκτήσει το Vizio, έδωσε τελικά τη συμφωνία λόγω οικονομικών προβλημάτων.Το 2018, η Vizio έλαβε μετοχές από την Hon Hai και την Innolux, με ποσό επένδυσης άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.Θα αναφερθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2021.

Μέσα από την πλατφόρμα Vizio Plus Business, η Vizio έχει περισσότερους από 500 συνεργάτες διαφημιζόμενων και αυτή η επιχείρηση δημιουργεί υψηλά ακαθάριστα κέρδη για την εταιρεία.Επιπλέον, το σύστημα έξυπνης τηλεόρασης SmartCast της Vizio επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν σε πλατφόρμες streaming όπως το Netflix, το Amazon Prime Video, το Disney+, το Apple TV+και βοηθούν τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν τους πελάτες.Περισσότεροι από 18 εκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί χρησιμοποιούνται, αυξάνονται από το 2018 περίπου 4 φορές.
Παρόλο που η Walmart κατέχει τη δική της τηλεοπτική μάρκα Onn., Η απόκτηση Vizio θα την βοηθήσει να ανταγωνιστεί με προσιτές έξυπνες τηλεοράσεις από το Amazon, το Roku και άλλους.Η Walmart συνεργάστηκε με την πλατφόρμα διαφήμισης βίντεο Innovid πέρυσι για να τοποθετήσει εξατομικευμένες διαφημίσεις σε τηλεοράσεις και προηγουμένως συνεργάστηκε με την Roku για να ξεκινήσει διαφημίσεις για το Shoppable για να επιτρέψει στους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα Walmart απευθείας από την τηλεόραση.