Hello Guest

Sign In / Register
Ελλάδα
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Σπίτι > Νέα > Η Sony κατασκευάζει αυτοκίνητα αλλά δεν τα πουλάει και δείχνει την αγορά αισθητήρων αυτοκινήτων

Η Sony κατασκευάζει αυτοκίνητα αλλά δεν τα πουλάει και δείχνει την αγορά αισθητήρων αυτοκινήτων


Η Nikkei Asian Review ανέφερε ότι η Sony παρουσίασε για πρώτη φορά ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο στην Ιαπωνία τη Δευτέρα και σκοπεύει να ξεκινήσει τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Ιαπωνία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη πριν από το τέλος αυτού του οικονομικού έτους.

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το τετράθυρο καθαρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Vision-S παρουσιάστηκε στην CES. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με πολλαπλές οθόνες ευρείας οθόνης και το πίσω κάθισμα είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα ανεξάρτητο σύστημα προβολής για την ψυχαγωγία των επιβατών και τον πανοραμικό ήχο surround 360 ° της Sony. Όταν το αυτοκίνητο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά, αποκαλύφθηκε ότι ήταν εξοπλισμένο με 33 διαφορετικούς αισθητήρες για την παρακολούθηση του εσωτερικού και του εξωτερικού του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων CMOS υψηλής ανάλυσης και συμβατών με HDR για ανίχνευση δρόμου, ανίχνευση αντικειμένων και αναγνώριση χρώματος και λέιζερ. για όραση ημέρας και νύχτας. Ραντάρ και ραδιο ραντάρ για ανίχνευση σχετικής ταχύτητας και ανίχνευση απόστασης.


Η Sony είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός αισθητήρων CMOS στον κόσμο, που χρησιμοποιείται κυρίως σε κάμερες smartphone, καταλαμβάνοντας το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς. Αλλά στο δημοφιλές πεδίο των αισθητήρων αυτοκινήτων, υστερεί πολύ πίσω από τους ανταγωνιστές του. Σύμφωνα με στοιχεία της Techno Systems Research, όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς 8,6% της Sony χάνεται σε σύγκριση με το μερίδιο αγοράς 45% των αμερικανικών εταιρειών ημιαγωγών.

Η Sony έκανε αυτό το αυτοκίνητο για να δοκιμάσει και να συλλέξει δεδομένα για να βελτιώσει την τεχνολογία αισθητήρων αυτοκινήτων. Η Magna Steyr της Αυστρίας ίδρυσε το Vision-S σε μια πλατφόρμα EV, την οποία η Sony πιστεύει ότι θα συνεργαστεί με μια σειρά κατηγοριών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών οχημάτων.

Ο Izumi Kawanishi, ανώτερος αντιπρόεδρος της Sony που είναι υπεύθυνος για το έργο Vision-S, δήλωσε ότι συζητά για συνεργασίες με προμηθευτές και ότι ορισμένοι πιθανοί συνεργάτες έχουν έρθει σε επαφή.

Το Vision-S δεν είναι προς πώληση, τουλάχιστον στο τρέχον σχέδιο της Sony. Η εταιρεία δεν θέλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να γίνουν ανταγωνιστές της, επειδή είναι δυνητικοί πελάτες για αισθητήρες εικόνας. Το δεύτερο αυτοκίνητο που βρίσκεται υπό ανάπτυξη θα είναι εξοπλισμένο με περισσότερους αισθητήρες. Ο Kawanishi είπε: "Θα μάθουμε πολλά από το road test."

Η Sony δημιουργεί ένα χώρο ψυχαγωγίας πρώτης κατηγορίας στο αυτοκίνητο και το πρωτότυπο Vision-S χαρακτηρίζεται από ένα συναρπαστικό σύστημα ήχου 360 μοιρών.

Λέγεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία διέρχεται μια επανάσταση που έχει συμβεί σε έναν αιώνα. Ο Kawanishi είπε ότι τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε τεχνολογικά προϊόντα. Σε αντίθεση με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών, ο κατασκευαστής ηλεκτρονικών προϊόντων Sony δεν περιορίζεται από τον κλάδο και μπορεί να παρέχει τις καλύτερες λύσεις για αυτόνομη οδήγηση.