Hello Guest

Sign In / Register
Ελλάδα
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Σπίτι > Νέα > Η φήμη έχει τα ναυαρχικά τηλέφωνα της Samsung μπορεί να ρίξει τη μάρκα Galaxy

Η φήμη έχει τα ναυαρχικά τηλέφωνα της Samsung μπορεί να ρίξει τη μάρκα Galaxy

Η Samsung υιοθετεί μια επιθετική προσέγγιση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, βελτιώνοντας συνεχώς την τεχνολογία της για να ανταγωνιστεί καλύτερα με άλλες εταιρείες στη βιομηχανία smartphone.Οι εκθέσεις υποδεικνύουν ότι η εταιρεία σκέφτεται μια νέα στρατηγική μάρκας, η οποία θα μπορούσε να δηλώσει μια σημαντική μετατόπιση από την παραδοσιακή της προσέγγιση.Η Samsung φημολογείται ότι εξετάζει τη συνταξιοδότηση της ναυαρχίδας της μάρκας Galaxy, από το 2009, σε μια προσπάθεια να οικοδομήσει μια μοναδική ταυτότητα μάρκας.

Όταν πρόκειται για τη σειρά Galaxy της Samsung, η εταιρεία είναι γνωστή για τα μοντέλα της ναυαρχίδας.Ωστόσο, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατά το παρελθόν έτος.Φέτος, η σειρά προϊόντων της Samsung απέτυχε να κάνει μια ισχυρή εντύπωση, με τους χρήστες να απογοητευτούν από την έλλειψη καινοτομίας στα μοντέλα Galaxy Z Fold6 και Z Flip6 που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο.

Η Samsung έχει αναγνωρίσει τις αδυναμίες της, εκδίδοντας ακόμη και συγγνώμη και έχει αρχίσει να εργάζεται σε νέα προϊόντα για να αντισταθμίσει αυτά τα λάθη.Φαίνεται ότι οι προσπάθειες ανακατασκευής της Samsung δεν θα σταματήσουν εδώ.Οι αναφορές δείχνουν ότι η Samsung εξετάζει το ενδεχόμενο εγκατάλειψης της μάρκας Galaxy στη σειρά smartphone της κορυφαίου επιπέδου και μπορεί ακόμη και να απομακρύνει τη σειρά S και Z.

Ο στόχος πίσω από τη μετατόπιση της επωνυμίας της Samsung είναι να δημιουργήσει μια πιο premium εικόνα για τις κορυφαίες συσκευές της, τοποθετώντας τους πιο ευνοϊκά ενάντια στα μοντέλα της Apple και της Google.Δεν είναι μόνο η Samsung να επενδύει περισσότερο για να ανυψώσει την αντίληψη των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας-αυτό φαίνεται να είναι μια ευρύτερη τάση της βιομηχανίας, εστιάζοντας στην οικοδόμηση μιας ισχυρής εικόνας μάρκας που αντηχεί με τους χρήστες, ειδικά για μοντέλα premium.

Η έκθεση σημειώνει ότι οι συζητήσεις στο πλαίσιο της Samsung για τη λήψη μιας νέας κατεύθυνσης συνεχίζονται για ένα χρόνο.Ο παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ της Samsung, Lee Young-Hee, σχολίασε στο CES 2024, "Με τόσες πολλές σειρές προϊόντων κάτω από τον γαλαξία, καταλαβαίνω την πρόβλεψη για ένα νέο όνομα για να σηματοδοτήσει μια καμπή στην καινοτομία".

Δεδομένου του φάσματος των συσκευών στο πλαίσιο της μάρκας Galaxy, αυτή η κίνηση θα μπορούσε να είναι απαραίτητη για τις προσφορές υψηλών προδιαγραφών της Samsung να ξεχωρίζουν πραγματικά.Ενώ υπάρχουν πολλοί παράγοντες για να ζυγίσουμε πριν από τη μετατόπιση αυτή, έχει τη δυνατότητα να είναι ένας παίκτης αλλαγής παιχνιδιού για την εταιρεία.