Hello Guest

Sign In / Register
Ελλάδα
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Σπίτι > Νέα > IDC: Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η αγορά επίπεδων πάνελ της Κίνας έστειλε 3,73 εκατομμύρια μονάδες και η Huawei αυξήθηκε ενάντια στην τάση

IDC: Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η αγορά επίπεδων πάνελ της Κίνας έστειλε 3,73 εκατομμύρια μονάδες και η Huawei αυξήθηκε ενάντια στην τάση

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που κυκλοφόρησε η IDC, η αγορά tablet PC της Κίνας έστειλε περίπου 3,73 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του 2020. Επηρεασμένη από την επιδημία, η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου μειώθηκε κατά 29,8% σε ετήσια βάση.



Μεταξύ αυτών, οι αποστολές Slate Tablet (παραδοσιακό straight tablet) ήταν περίπου 1,67 εκατομμύρια μονάδες, μειωμένες κατά 63,3% σε ετήσια βάση. Οι αποστολές του Αποσπώμενου Tablet (pluggable πληκτρολόγιο και υπολογιστές tablet) ήταν περίπου 2,06 εκατομμύρια μονάδες, μια σημαντική αύξηση κατά 168,2% σε ετήσια βάση.



Από την προοπτική των κατασκευαστών, η Huawei εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση, με αποστολές περίπου 1,5 εκατομμυρίων μονάδων, που αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς έως και 40,2%, ετήσια αύξηση 4,3%. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπό την επιρροή της επιδημίας, άλλοι κατασκευαστές σταμάτησαν γενικά να εργάζονται. Ως αποτέλεσμα, οι αποστολές μειώθηκαν και μόνο η Huawei έχασε την τάση. Η Apple κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 35,1%, με αποστολή 1,31 εκατομμυρίων μονάδων, σημαντική μείωση 42,5% από την ίδια περίοδο πέρυσι. η τρίτη κατάταξη ήταν η Xiaomi, με αποστολές περίπου 210.000 μονάδων, με μερίδιο αγοράς 5,5%. Η Microsoft κατέχει διαδοχικά την τέταρτη και πέμπτη θέση με μερίδιο αγοράς 3,2% και 1,7% αντίστοιχα.

Η IDC επεσήμανε ότι κατά τη διάρκεια της επιδημίας, η τηλε-επικοινωνία και η ηλεκτρονική μάθηση οδήγησαν σε αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για tablet PC, αλλά η παραγωγή και η προσφορά των εργοστασίων δεν μπόρεσαν να καλύψουν την αύξηση της ζήτησης στην αγορά και τα κύρια προϊόντα μάρκας στην αγορά είχαν εξαντλημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, υπό την επιρροή της επιδημίας, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο γραφείο και η διαδικτυακή εκπαίδευση θα γίνουν πιο φυσιολογικά στο μέλλον και η ζήτηση για υπολογιστές tablet που έχουν ηρεμήσει για πολλά χρόνια θα αυξηθεί σημαντικά.